Bilen rullar

Kom nyss hem efter att ha övningskört med pappa i ca 1 timme. Det gick riktigt bra idag, mycket stadstrafik, start och stopp i backar och parkering stod på schemat. Känner mig riktigt inspirerad till att ta körkort nu, friheten blir ett större faktum med körkortet i plånboken. Känns även att det skulle ge mig de ultimata vuxenpoängen för tillfället. Har min första körlektion på körskolan på måndag, känns både nervöst och spännande. Hoppas på att man inte ska bli helt sågad vid fotknölarna. Läser också teori för fulla muggar, kursen börjar den 22a. Åh, kortet skulle passa så bra i min plånbok känner jag. Snälla, håll tummarna för mig att det ska gå så smärtfritt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0